Kodėl jūsų verslui naudinga turėti el.parduotuvę?

Internetinė mažmeninės prekybos rinka tiesiog klesti.  Mūsų užimtame, šiuolaikiniame gyvenime apsipirkimas internetu yra tikras išsigelbėjimas. Jei kažkas egzistuoja rinkoje, tikriausiai galite tai nusipirkti internetu ir gauti tiesiai prie savo durų. O kaip tai svarbu dar kartą akivaizdžiai supratome per užklupusią pandemiją. Taigi, nesvarbu, ar norite įsteigti atskirą el. prekybos verslą, ar pridėti internetinės prekybos elementą prie esamos pardavimų įmonės, pažvelkime į 8 svarbius internetinės parduotuvės valdymo pranašumus ir kodėl verta turėti el.parduotuvę!

Mažesnės išlaidos

Apskritai, internetinės parduotuvės valdymas kainuoja kur kas pigiau nei įrengti pastatą ar parduotuvės skyrių ir jį išlaikyti su visa patalpų nuoma, sąskaitomis už apšvietimą bei darbuotojų atlyginimais. Norint turėti el.parduotuvę, pirma vienkartinė investicija yra internetinės parduotuvės kūrimas. Paskui, žinoma, tenka sumokėti išlaidas: svetainės talpinimas, interneto domenai, skaitmeninė rinkodara ir mokesčiai už platformą (jei parduodama per tokias platformas kaip „Shopify“ ar „Etsy“). Jums gali tekti perduoti profesionalams tokias paslaugas kaip svetainių kūrimas, prekės ženklo kūrimas, rinkodaros strategija, fotografija ir teksto rašymas.

Jei jūsų produktas yra visiškai naujas rinkoje arba tai yra jūsų pirmasis žygis į mažmeninę prekybą, pradėjimas internetu yra puikus būdas atlikti bandomąją prekybą santykinai žemos konkurencijos aplinkoje.

Neapriboti geografiškai

Fizinė parduotuvė, neparduodanti produktų internetu, geografiškai yra labai ribota. Net jei jūs siūlote labai paklausų produktą ir turite didelį rinkodaros biudžetą, fizinė parduotuvė vis tiek pritrauks žmones tik tam tikru fiziniu spinduliu -iš aplinkinio rajono ar iš jūsų  miesto, geriausiu atveju iš apskrities. Tačiau internetu parduodančioms įmonėms gali parduoti daug platesniu mastu – tokiu kokį užsibrėžia (šalis, aplinkinės šalys, visas žemynas ar visas pasaulis).

Pardavimai vyksta 24/7

Daugumoje internetinių parduotuvių vykdomas visiškai automatizuotas užsakymų ir mokėjimų apdorojimas, leidžiantis klientams apsipirkti tada, kai tai jiems tinka. Tai patogu tiek pardavėjams, tiek pirkėjams.  Klientams naudinga tai, kad jie gali naršyti ir apsipirkti kada tik nori, o įmonės savininkas nebūtinai turi mesti viską, kad iš karto apdorotų pirkimus (kaip tai darytų su fiziškai į parduotuvę užėjusiu klientu).

Lankstus el.parduotuvės atnaujinimas

Internetinę parduotuvę galima atnaujinti taip, kaip jums patinka, be jokių išlaidų(ar su minimaliomis). Tokie dalykai kaip naujų produktų linijų pridėjimas, katalogo pertvarkymas ar išpardavimo nustatymas gali būti įgyvendinami iš karto. Socialinių tinklų ir reklamos kampanijas paieškos sistemose taip pat galima gana lengvai įjungti ir išjungti realiu laiku.

Palyginkite tai su fizine parduotuve, kur greičiausiai turėtumėte iš anksto planuoti naujų produktų pristatymą ir specialias akcijas. Tam reikėtų lankstinukų, reklamos vitrinose, stendų nukreipiančių į jūsų parduotuvę bei reklamos vietiniuose miesto leidiniuose.

Lengvai gaunama pirkimo statistika

Internetinės parduotuvės (iš tikrųjų dauguma svetainių) suteikia jums prieigą prie daugybės naudojimo informacijos, tokios kaip:

  • Kokiais dienos, savaitės, mėnesio laikais jūsų svetainė yra populiariausia;
  • Iš kur nukreipiami jūsų pirkėjai (pvz., paieška, socialinė žiniasklaida, mokama reklama ir kt.) ;
  • Kur geografiškai jūsų svetainė yra populiariausia;
  • Kurie produktai ir puslapiai yra populiariausi;
  • Kokiomis dienomis, savaitėmis, mėnesio laikais sulaukiate daugiausia užklausų ar užsakymų.

Suprantama, kad ši informacija gali būti naudojama jūsų rinkodaros strategijai patobulinti, suteikiant galimybę efektyviau pritraukti potencialius pirkėjus. Nemokami įrankiai, tokie kaip „Google Analytics“, yra neįkainojami bet kuriai įmonei, turinčiai savo svetainę.

Internetu galite parduoti praktiškai bet ką

Nesvarbu, ar parduodate fizinius produktus, ar elektroninius produktus, ar paslaugas, pavyzdžiui,  el. knygas, kursus, paslaugas ar konsultacijas, yra tikimybė, kad užsakymus ir mokėjimus galite apdoroti elektroniniu būdu (net jei jums reikia fiziškai pristatyti parduodamą paslaugą ar prekę). Ir jei jūs parduodate tai, ką galima automatiškai ir skaitmeniniu būdu pristatyti, pvz., el. knygą ar internetinius kursus, galite viską automatizuoti ir skirti tam minimaliai laiko. Šiuolaikinis svetainių kūrimas leidžia viską efektyviai optimizuoti ir automatizuoti.

Nišinis produktas? Jokių problemų!

Jei jūsų produktas yra kažkokiu būdu netradicinis ar nišinis, pardavimas internetu gali būti efektyviausias verslo reikalas. Kai žmonės ieško kažko neįprasto ar konkretaus, jie gali dažniau ieškoti internete, o ne gatvėje ar prekybos centre. Tam tikri nišiniai produktai gali gerai sutapti su tam tikrų bendruomenių, kurios jau veikia internete, poreikiais. Bendradarbiavimas su šiomis grupėmis gali būti naudingas, jei tai daroma teisingai.

Efektyvios rinkodaros išlaidos

Vien darbas su skaitmenine reklama gali būti daug ekonomiškesnis nei spausdinta reklama. Mokėjimas už paspaudimą internete  yra sukurtas efektyviai taikantis į  patikrintus potencialius klientus internete, o ne pasikliaunant mažiau tiksline, bendra reklama, pavyzdžiui, skrajutėmis ar skelbimo įdėjimu į vietinį leidinį. Taip pat gali būti daug sunkiau gauti tiesioginius spausdintos kampanijos rezultatus, pavyzdžiui, kiek klientų užsuko į parduotuvę pagal vieną ar kitą reklaminę skrajutę. Tačiau internetinės reklamos kampanijos yra visiškai skaitmeninės, suteikiančios jums prieigą prie daugybės naudojimo duomenų analizei.

Ir pabaigai

Nesvarbu, ką jūs parduodate, jei šiais laikais neturite svetainės, jūs neegzistuojate! Potencialūs klientai visada ieško to, ką siūlote internete, ir be internetinės parduotuvės galite juos nukreipti savo konkurentų link. Tad parduotuvių kūrimas jūsų produkcijai parduoti yra svarbus žingsnis sėkmės link!